Nájemní podmínky jsou stanoveny písemnou smlouvou , která je pro většinu našich klientů individuelní zhledem ke kategorii vozidel, která jou pronajímána. Obecná pravidla jsou uvedena níže jako odpovědi na nejčastější dotazy ohledně pronájmu. V případ specifických dotazů nás neváhejte kontaktovat budeme se samozřejmě snažit co nejdříve odpovědět k Vaší plné spokojenosti.
*********************************************************************************************************************************************
Časté dotazy :
- Jak jsou vozidla pojištěna?
Samozřejmě
povinné a havarijní pojištění s možností rozšíření dle požadavku
klienta (skla ,zavazadla,lokality ,další sedadla apod.)
- Rezervace vozu:
Na
základě telefonické dohody a poskytnutých podkladů k pronájmu
připravujeme smlouvu a protokol. Předání vozu je dle individuální
dohody.
- Jak lze rezervovat auto?
Samozřejmě
nejlépe telefonicky , kdy máte možniost ověřit, že Vámni požadovaný vůz
bude v požadovaném termínu dostupný. Je nutné mít připraveny všechny
doklady k pronájmu , které nám po dohodě zašlete k vystavení smlouvy .
- Je možno si rezervovat vůz , a tentýž den jej vyzvednout?
Této
variantě se samozřejmě nebráníme, nicméně u našich vozů je většinou
předpoklad, že klient pronájem plánuje. Pokud dojde k mimořádné situaci,
kdy je nutná takováto varianta,řešíme ji operativně po dohodě s
klientem.
- V jakém předdstihu je nutno rezervovat přistavení vozu na místo určení?
Tuto
službu řešíme pro klienty individuelně, nebráníme se přistavení vozu do
různých klienty požadovaných lokalit (letiště Praha, Brno apod.) Nicméně
je to věc indiviuelní dohody s odpovídajícím časovým předstihem,
abychom byli schopni zajistit odpovídající kvalitu služby.
- Je možno uvést do smlouvy více než jednoho řidiče?
Podmínky
provozování zapůjčeného vozidla řeší vždy smlouva , která může
postihovat i variantu s více osobami pro řízení vozidla. Řešime vždy
individuelně pro každý vůz v návaznosti na pojištění a další podmínky .
- Jak a kdy obdržíme potvrzení o rezervaci?
V
nejkratším možném termínu, tak abychom byli schopni garantovat kvalitu
služby. V závislosti na momentálním stavu požadovaného vozidla.
- Jak lze změnit existující rezervaci?
Telefonicky , nejlépe vždy s údaji uvedenými ve smlouvě, tak abychom byli schopni promptně reagovat na požadavky.
- Mohu bezplatně zrušit již uhrazenou rezervaci?
Z již uhrazené rezervace vozu budou odečteny náklady na stornování rezervovaného vozidla.
- Požadujete platbu před zapůjčením nebo při vrácení
vozu?
Většina našich pronájmů je dlouhodobá a platba je řešena v rámci smlouvy k dohodnutému termínu na účet .
- Jak je možno zaplatit půjčení vozu?
Nejlépe převodem na účet společnosti, možno je samožejmě hotově při převzetí vozidla
- Mají vaše vozy automatickou převodovku?
Volba výbavy vozidla u dlohodobého pronájmu je zcela v režii klienta a pokud tomu nic nebrání umožníme variantu vybavení dle podmínek výrobců,tak jak je mají v rámci programu prodeje.
***Zápůjčka vozu: ***
- Co budu potřebovat k uzavření smlouvy o zápůjčce?
Osobní
doklady - občanský průkaz, řidičský průkaz, případně cestovní pas, v
případě uzavírání smlouvy na firmu pak doklady společnosti - firemní
údaje a kontakty
- Bude mi vůz předán s plnou nádrží?
Vůz předáváme vždy po kontrole všech náplní a dotankování paliva.
- Lze s vozidlem překročit hranice jiné země?
Samozřejmě
ano, předpokladem je ovšem informovat o těchto skutečnostech nás jako
vlastníky vozidla a to hlavně z důvodu kontroly správnosti pojištění a
platnosti pojistky pro danou plánovanou lokalitu.
- Jak postupovat v případě nehody či krádeže vozidla?
Jak v České
republice , tak v zahraničí v každé případě kontaktovat polici a nechat
vyhotovit protokol se všemi náležitostmi . Neprodleně kontaktovat
majitele o vzniklé události. Zajistit odpovídající dokumentaci pro
případnou likvodaci škodní události.
- Mohu vůz vrátit dřív, než je uvedeno ve smlouvě?
***Dlouhodobý pronájem:***
- Je nabídka dlouhodobého pronájmu (DP) určena i pro
soukromé osoby?
Samozřejmě ano. Je to pouze záležitostí úpravy smlouvy a jejich podmínek.
- Vztahuje se nabídka DP i na modely vozů , které nejsou uvedeny na stránkách ?
Vzhledem
k široké nabídce modelů vozů jednotlivých výrobců není ani možné
aktualizovat stránky tak, aby byly obsaženy všechny stávající dostupné
modely , které můžeme pro klienty zajistit k pronájmu. Proto je vhodné
nás v případě specifických požadavků kontaktovat a projednat možnost
pronájmu daného modelu. Pokud bude v našich možnostech (z hlediska
dostupnosti u výrobců) rádi požadovaný vůz zajistíme.
- Lze si zvolit jiný kilometrový limit nebo dobu
pronájmu?
Ano,
limit i dobu pronájmu lze upravovat , případně dohodnout vyjímky pro
určitá období podle aktuální potřeby . Řešíme vždy dodplněním ke smlouvě
.
- Kde si mohu vůz převzít? A kde jej odevzdám?
Jak převzetí, tak odevzdání vozu je věcí individuelní dohody mezi námi a zákazníkem.
Mohou vůz na dlouhodobý pronájem užívat i jiné osoby než samotný nájemce?
- Mohu jet s vozidlem do zahraničí ?
- Co když dojde k pojistné události ?
- Jsou součástí DP také asistenční služby a náhradní
vozidlo?
Je řešeno individuálně pro každý jednotlivý vůz a výslovně uvedeno ve smlouvě.
- Co když překročím stanovený kilometrový limit?
Řešíme u každého klienta individuelně, v případě dlouhodobého nárůstu je samozřejmě vhodné upravit podmínky dodatkem smlouvy.
Pokud máte další dotazy, na které jste v často kladených dotazech nenalezli odpověď, zeptejte se. Kontakty na nás najdete zde.